Actievoorwaarden 2 maanden gratis uitproberen Breedband Loosdrecht
  1. Deze Actievoorwaarden gelden voor de door Fiber Nederland (hierna: Fiber NL) georganiseerde “2 maanden gratis uitproberen” actie. De actie houdt in dat indien u klant wordt bij Fiber NL in het levergebied van Breedband Loosdrecht, u de eerste 2 maanden geen abonnementskosten betaalt voor uw gekozen pakket.
  2. De actie loopt vanaf 7 oktober 2019 tot 1 februari 2021. De actie is uitsluitend bestemd voor nieuwe klanten van Fiber NL en kan alleen worden gebruikt indien er op het adres in Loosdrecht een glasvezelkabel van Breedabnd Loosdrecht aanwezig is.
  3. Klanten die reeds over een abonnement van Fiber NL beschikken zijn uitgesloten van deze actie.
  4. Na de 2 maanden gratis uitproberen zal het abonnement automatisch overgaan in het gekozen pakket, met bijhorende tarieven en contractsduur, tenzij de klant met een opzegtermijn van 14 kalenderdagen voor het einde van de proefperiode het abonnement opzegt. Indien er te laat wordt opgezegd, dan loopt het contract door voor de duur van het gekozen abonnement na de twee maanden gratis uitproberen.
  5. Er zal wel een borg (ad. € 49,95) in rekening worden gebracht, die conform de algemene voorwaarden van Fiber Nederland bij beëindiging van het contract en retoursturen van de apparatuur weer wordt teruggestort.
  6. De 2 maanden gratis uitproberen actie is niet inwisselbaar voor een ander cadeau of contanten.
  7. Fiber NL spant zich in om voldoende proefabonnementen te kunnen leveren. In geval van het vermoeden van fraude of indien enig andere verplichting uit hoofde van de Overeenkomst(en) met Fiber NL (zoals wanbetaling) niet wordt nagekomen, heeft Fiber NL het recht de actie niet te leveren.
  8. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties, tenzij anders aangegeven.
  9. Op deze actie zijn de algemene voorwaarden van Fiber NL van toepassing.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.