1. Deze Actievoorwaarden gelden voor de door Fiber Nederland B.V. (hierna: Fiber NL) georganiseerde “3 maanden €29,95” actie. De actie houdt in dat indien u klant wordt bij Fiber NL, u de eerste 3 maanden voor alle abonnementen € 29,95 per maand betaalt. Daarna betaalt u het reguliere maandtarief.
  2. Voor abonnementen op glasvezel geldt de glasvezel upgrade opslag boven deze €9,95.
  3. De actie loopt vanaf 1 november 2016 tot 31 december 2016, tenzij Fiber NL besluit de actie eerder te stoppen of te verlengen.
  4. De actie is uitsluitend bestemd voor consumenten en ZZP-ers (zelfstandige zonder personeel) die tijdens de actieperiode individueel klant worden bij Fiber NL en een overeenkomst aangaan met Fiber NL voor de levering van abonnement op internet al dan niet in combinatie met televisie en/of telefonie.
  5. Bestaande klanten van Fiber Nederland waarbij de looptijd van de Overeenkomst korter is dan 12 maanden, kunnen ook gebruikmaken van deze actie. De 3 maanden korting zal dan na de datum dat de huidige Overeenkomst eindigt ingaan en wordt de Overeenkomst met 1 jaar verlengt.
  6. Fiber NL zal bij levering van de hoofddienst het actietarief. Het is niet mogelijk om de actieperiode op een later tijdstip te activeren.
  7. Indien er gedurende de initiële contractperiode betalingsachterstanden zijn opgelopen, dan behoud Fiber NL zich het recht voor de verleende korting terug te vorderen.
  8. Bij het voortijdig beëindigen van de Overeenkomst(en) kan een opzegvergoeding in rekening worden gebracht door Fiber NL. De specifieke hoogte van de opzegvergoeding is afhankelijk van de duur van de Overeenkomst(en) en van de resterende looptijd op het moment van beëindigen. Kijk hiervoor op www.fiber.nl.
  9. De actie is niet inwisselbaar voor een ander cadeau of contanten. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties, tenzij anders aangegeven.

©2016 Alle rechten voorbehouden


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.