Actievoorwaarden Cashback Helmond
  1. Deze Actievoorwaarden gelden voor de door Fiber Nederland. (hierna: Fiber NL) georganiseerde “Helmond cash-back” actie. De actie houdt in dat indien uw adres in Helmond valt in het verzorgingsgebied van de wijken Dierdonk, ’t Hout en Helmond-Oost en u klant wordt bij Fiber NL binnen de campagne periode van uw wijk, u recht heeft op 100 euro korting op uw abonnement. (hierna: Cadeau).
  2. De campagne periode voor Helmond Dierdonk loopt tot 9 september 2019, voor Helmond ’t Hout tot 12 december 2019, en voor Helmond-Oost van 14 januari 2021 tot 25 maart 2021.
  3. De actie is uitsluitend bestemd voor nieuwe klanten van Fiber NL.
  4. Het Cadeau geldt voor alle hoofdabonnementen die in deze wijken worden aangeboden gedurende de campagne periode.
  5. Het Cadeau bestaat uit een verrekening van € 100,00 euro inclusief BTW met uw eerste factuur en indien er dan nog een restant bedrag is, wordt dit verrekend met de volgende factu(u)r(en), tot de € 100,00 totaal is verrekend met openstaande bedragen.
  6. Het Cadeau wordt alleen gegeven indien Glasvezel Helmond aangeeft dat het benodigde percentage voor de betreffende wijk is gehaald en dat er tot aanleg wordt over gegaan.
  7. Het Cadeau is niet inwisselbaar voor een ander Cadeau of contanten.
  8. In geval van het vermoeden van fraude of indien enig andere verplichting uit hoofde van de Overeenkomst(en) met Fiber NL (zoals wanbetaling) niet wordt nagekomen, heeft Fiber NL het recht het Cadeau niet te leveren.
  9. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties, tenzij anders aangegeven.
  10. Op deze actie zijn de algemene voorwaarden van Fiber NL van toepassing.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.