Medewerker aan het woord: Amanda

AmandaVanaf heden zullen we elke maand een van onze medewerkers aan het woord laten en hen iets laten vertellen over het werken bij Fiber Nederland. Om het spits af te bijten stellen we een paar vragen aan onze nieuwe aanwinst; Amanda.

 

Sinds wanneer werk je bij Fiber?
Ik ben werkzaam bij Fiber sinds 1 maart dit jaar.

Wat is je functie bij Fiber?
Bij Fiber ben ik onderdeel van het Loyalty team.

Hoe ziet je werkweek er uit?
Afwisselend belt het loyalty team nieuwe klanten na om de bestelling en gegevens te controleren. Daarnaast bellen we naar aanleiding van een klanttevredenheidsonderzoek en werken we aan verschillende vraagbundelingsgebieden in het oosten van het land.

Wat beteken jij voor onze klanten?
Ik controleer de D2D adviseurs, of de wensen van de klant goed zijn doorgekomen. Daarnaast zorg ik door middel van een klanttevredenheidsonderzoek dat de klant een stem krijgt over de diensten die ze afnemen en dat er daardoor betere diensten geleverd kunnen worden. Op dit moment bellen we bijna elk huishouden in Twente af om een adviseur langs te sturen die hen vrijblijvend kan informeren over glasvezel.

Wat is de grootste uitdaging in je functie?
Elk gesprek als individueel te voeren. Een belscript als rode draad te gebruiken in gesprekken maar het gesprek zo te voeren dat het geen automatisch riedeltje is.

Hoe omschrijf je de sfeer/cultuur bij Fiber?
De sfeer is gemoedelijk en vrij. Iedereen gaat informeel met elkaar om. Soms is het wat rumoerig door alle verschillende telefoongesprekken en vragen over en weer op kantoor.

Wat is je mooiste ervaring bij Fiber?
Leuke gesprekken met verschillende mensen. Jong, oud, alleenstaand of getrouwd.

Heb je tips voor aankomende collega’s?
Blijf positief in denken en doen. Breng dit over op klanten en hou de (positieve) leiding in een gesprek. Probeer elk gesprek andere woorden te gebruiken, dat houdt je ook scherp.