Fiber Nederland wint Voice Award 2014

Voiceworks organiseerde op donderdag 16 januari voor het eerst zijn Voiceworks Partner Awards en deelde tien Partner Awards uit aan zijn Dealers, Wholesalers en Mobile Virtuel Network Operators ( MVNO’s). Tijdens de feestelijke avond zette Voiceworks zijn partnernetwerk van meer dan 160 partners in het zonnetje. In totaliteit is er meer dan € 20.000,- euro aan prijzen uitgereikt. Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: “Onze partners zijn zeer belangrijk voor ons. Onze groei en innovatie zijn mede mogelijk dankzij onze partners. Wij hebben de afgelopen jaren zelf verschillende awards gewonnen, waaronder de Gouden FD Gazelle Award 2013. Deze hadden wij niet kunnen winnen zonder de groei van onze partners”.

Daan Hamoen, directeur van Fiber Nederland, bepaald; “Wij zijn sinds kort partner en zijn verrast met de Voice Award. Wij ervaren een super partnership met Voiceworks waarbij wij afgelopen jaar samen de XML API hebben ontwikkeld”.