Zoek in ons Hulp Centrum.

Vaak gestelde vragen.

De Klantenservice is één en al oor.

Bel (020) 760 50 40.

Kunt u het antwoord op uw brandende vraag niet goed vinden? Geen nood! Onze toppers van de Klantenservice  zijn dagelijks van 09.00 – 17.30 uur beschikbaar om aandachtig naar uw vraag, klacht of suggestie te luisteren. Zo komen we er samen echt wel uit. Zet maar gauw een kop koffie en bel ons op (020) 760 50 40. U kunt ook een terugbel verzoek indienen door op de groene knop te drukken. Tot zo!

Ja…Bel me maar terug iPhoneHeeft u toegang tot MyFiber? Maak dan een ticket aan met uw vraag of opmerking, dan kunnen we u ook snel helpen.Inloggen op MyFiber doet u hier.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.