Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Waarom moet ik aansluitkosten betalen?

      Met de aansluiting van uw Fiber aansluiting zijn hoge kosten gemoeid, daarom betaalt u eenmalig aansluitkosten. Deze zijn een fractie van de werkelijke kosten, de rest nemen wij op ons.

      De aansluitkosten brengen wij bij de start van de levering via een automatisch incasso bij u in rekening zoals we zijn overeengekomen bij de aanvraag. Het kan voorkomen dat u vanwege een actie geen aansluitkosten hoeft te betalen, dit staat dan duidelijk aangeven op uw orderbevestiging.

    • Is het doe-het-zelf pakket moeilijk aan te sluiten en wat als ik er niet uitkom?

      Nee, dit is absoluut niet moeilijk. Met de mee geleverde doe-het-zelf handleiding doorloopt u eenvoudig de stappen.

      Mocht u er toch niet helemaal uitkomen met de doe-het-zelf handleiding hebben we nog een aantal instructiefilmpjes gemaakt.

      Als u er dan toch nog niet uitkomt staan onze collega’s van de klantenservice altijd voor u klaar om u telefonisch (020-7605040) te begeleiden met het aansluiten.

      Wat als u er niet uitkomt met de medewerker aan de telefoon? Dan sturen wij een monteur naar u toe die ervoor zorgt dat de diensten werkend worden opgeleverd. Wel zo makkelijk.

    • Hoelang is de monteur bezig met installatie?

      Dat verschilt per situatie en is afhankelijk van welke diensten u afneemt. Gemiddeld duurt een installatie tussen de 30 en 60 minuten.

    • Wat gaat er gebeuren na mijn bestelling?

      Wij gaan u zo snel mogelijk aansluiten op Fiber Nederland!

      Het proces bestaat uit een aantal stappen:

      1. Wij sturen u, zodra uw aanvraag bij ons binnen is, u een welkomstbrief met een orderbevestiging. Wij verzoeken u de gemaakte afspraken hierin te controleren en bieden u hier de mogelijkheid eventuele wijzigingen door te geven of uw aanvraag te annuleren. De duur van deze periode kan verschillen en wordt duidelijk aangegeven in uw welkomstbrief.
      2. Na het verstrijken van de wettelijke bedenk periode gaan wij met uw aanvraag aan de slag. Wij gaan als eerste bij de netwerkbeheerder uw dienst aanvragen. Vanaf dat moment is de feitelijke levering begonnen. Dit is ook het moment dat we u de factuur sturen voor de eenmalige aansluitkosten (tenzij u deze niet hoeft te betalen vanwege een actie).
      3. Heeft u ervoor gekozen om alles te laten aansluiten door een van onze collega’s van de installatieservice dan zullen zij contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Dit zal gebeuren vanaf het moment dat wij een plandatum hebben teruggekregen van de netwerkbeheerder. Heeft u ervoor gekozen om het zelf te installeren sturen wij tijdens de levering u uw Doe Het Zelf pakket toe.
      4. Nadat de netwerkbeheerder ons heeft aangegeven dat uw dienst is opgeleverd zullen wij uw aanvraag afronden.
      5. U bent aangesloten!
    • Wanneer neemt de installatiemonteur contact met mij op?

      Op het moment dat u een order bij ons plaats met Installatie service, zal nadat wij een plandatum hebben ontvangen van de netwerkbeheerder contact met u worden opgenomen voor het maken van een afspraak door ons monteurs bedrijf.

    • Wanneer krijg ik mijn doe-het-zelf pakket?

      Op het moment dat u een aanvraag bij ons plaatst gaat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen in, na het verlopen van deze bedenktijd versturen wij uw aanvraag naar de netwerk beheerder. Zodra wij een plandatum van de netwerk beheerder hebben ontvangen versturen wij uw doe-het-zelf pakket.

    • Hoe lang duurt de levering van mijn aanvraag?

      Op het moment dat u een order bij ons plaats heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, na het verlopen van uw bedenktijd streven wij erna om binnen 14 dagen de diensten op te leveren. Wanneer u bij ons een wensdatum hebt opgegeven leveren wij de diensten rond deze wensdatum op.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.