• Citytrip actie
  • Wat moet ik zelf betalen?

    U dient zelf de Luchthavenbelasting- en reserveringskosten te betalen. De Luchthavenbelasting is €30 en €5,- reserveringskosten per enkele vlucht, per persoon op alle Europese vluchten. Deze kunnen worden voldaan op het moment van reserveren.

  • Hoeveel bagage mag ik meenemen?

    U mag handbagage tot 10 kg meenemen. Extra bagage moet u zelf betalen.

  • Kan ik als bestaande klant van Fiber NL meedoen aan de actie?

    Bestaande klanten kunnen ook twee vliegtickets krijgen onder de volgende voorwaarden:

    1. indien u tenminste 6 maanden geleden met aangesloten en
    2. U uw overeenkomst vernieuwd met tenminste 2 jaar (zie uitzonderingsvoorwaarden in FAQ)

    U kunt zich als bestaande klant uitsluitend aanmelden via onze Klantenservice (020-7 60 50 40).

  • Hoe kan ik mijn tickets boeken?
    1. Nadat uw Fiber All-in One aansluiting actief is, ontvangt u van ons een uitnodiging om uw Flight Gift Card te verzilveren.
    2. U ontvangt vervolgens een unieke boekingscode en het webadres van het online boekingssysteem.
    3. Binnen 3 stappen boekt u uw vlucht.
  • Hoelang is de Gift Card geldig?

    De Gift Card is na datum van uitgifte een jaar geldig.

  • Wanneer kan ik mijn tickets boeken?

    U kunt uw tickets binnen een viertal boekingsperiodes boeken. Met uitzondering van juli en augustus, de feestdagen en reeds volgeboekte data.

  • Wanneer zijn de boekingsperiodes?

    Boekingsperiodes en vluchtdata voor 2015/2016 zijn:

    1. Boekingsperiode van 1 tot 10 maart: voor vluchten tussen 16 maart en 31 mei.
    2. Boekingsperiode 1 tot 10 mei: voor vluchten tussen 16 mei en 30 juni.
    3. Boekingsperiode 1 tot 10 september: voor vluchten tussen 16 september en 30 november.
    4. Boekingsperiode van 1 tot 10 december: voor vluchten tussen 16 januari en 31 maart.
  • Wanneer maak ik geen aanspraak meer op mijn retourtickets?

    In geval van het vermoeden van fraude of indien enig andere verplichting uit hoofde van de overeenkomst(en) met Fiber NL niet wordt nagekomen, of de overeenkomst wordt ontbonden voor levering, behouden we ons het recht voor het product niet uit te keren.

  • Bij welke luchtvaartmaatschappijen kan ik boeken?

    Met uw gift card kunt u vrij kiezen en reserveren bij de volgende airlines: Ryanair, Easyjet, Wizz en Vueling of eventuele andere luchtvaartmaatschappijen die ook opereren vanuit onze bestemmingen en meegaan in deze promotie. Voor meer informatie en algemene voorwaarden voor de passagiers zie ook: www.ryanair.com, www.easyjet.com, www.wizzair.com en www.vueling.com.

  • Welk reisbureau is verantwoordelijk voor de boekingen?

    De Flight Giftcard wordt uitgegeven door Reisbureau Viajes Regalo inschrijfnummer, Cicma 2479, gevestigd op de Avenida Infante Don Luis, 3 - Lokaal 4-28.660 Majadahonda - Madrid (Spanje).

  • Wie zijn uitgesloten voor deze actie?

    De Giftcard is geldig voor een retourvlucht, voor 2 personen. Deze promotie is geldig voor personen vanaf 18 jaar en/of een lagere leeftijd, indien hij/zij vergezeld is van een persoon ouder dan 18 jaar. De Gift Card is niet geldig voor boekingen van groepen.

  • Zijn de retourtickets ook inclusief accommodatie?

    Nee. U moet zelf een hotel of andere accommodatie boeken. Boek uw accommodatie pas nadat u uw vliegtickets gereserveerd hebt.

  • Kan ik bij het reserveren ook mijn accommodatie kiezen en andere opties kiezen?

    Ja dat kan. Tijdens het reserveringsproces kunt u bijvoorbeeld extra opties, bagage, logies, verzekeringen, accommodaties of bestemmingscategorieën kiezen. De kosten van deze extra opties worden getoond tijdens het boekingsproces.

  • Heb ik de garantie dat mijn tickets geldig zijn?

    U kunt op uw tickets boeken op basis van beschikbaarheid. Het reisbureau is lid van het Garantiefonds Reisgelden.

  • Als ik ga boeken zijn er zeker maar heel weinig mogelijkheden?

    Natuurlijk zijn de vluchten alleen op basis van beschikbaarheid. Maar u zult versteld staan van het aanbod naar meer dan 100 bestemmingen. Ook de extra's die de luchtvaartmaatschappijen u aanbieden kunt u vrij kiezen met kortingen tot wel 60%.

  • Vanaf welke luchthavens kan ik vliegen?

    U kunt vliegen van en naar veel van de belangrijkste luchthavens in Europa. Voor vertrek hebben we de volgende luchthavens geselecteerd: Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Brussel Zaventem, Brussel Charleroi, Düsseldorf Weeze.

  • Ik wil op een specifieke datum of naar een specifieke stad.

    U krijgt geen garantie voor een bepaalde bestemming of datum. U kunt uitsluitend kiezen voor bestemmingen en beschikbare data, gepubliceerd op in het online boekingssysteem. Maar met meer dan 100 bestemmingen zit daar zeker wat voor u bij.

  • Ik wil graag boeken voor meerdere reizigers.

    U kunt 2 extra medereizigers in uw reservering mee boeken tegen een gereduceerd tarief. Ook heeft u de mogelijkheid diverse andere extra diensten bij te boeken tijdens het boekingsproces, zoals reisverzekeringen en hotels.

  • Ik heb specifieke vragen over het boekingsproces of mijn ticket.

    Tijdens de boekingsperioden is er een speciaal telefoonnummer van het reisbureau. Deze vindt u op Flight Gift Card. U kunt ook uw vragen stellen per e-mail: vuelo@grupoincentivoregalo.com.

  • Ik heb nog een lopende overeenkomst bij een andere leverancier.

    Dat geeft niet. U kunt voor Fiber de ingangsdatum van het contract opgeven. U krijgt uw welkomstcadeau indien de diensten aangesloten zijn en de eerste factuur is betaald.

  • Wanneer krijg ik mijn welkomstcadeau?

    U krijgt uw welkomstcadeau indien de diensten aangesloten zijn en de eerste periodieke factuur is betaald. De gemiddelde doorlooptijd na de 'afkoelperiode' tot aansluiting voor de diensten, is meestal 4 tot 6 weken. Tel daar voor de levering van uw cadeau nog ca. 1 à 2 weken bovenop.

  • Wat als ik de gesloten overeenkomst bij Fiber NL annuleer?

    Als u dat binnen de 14 dagen bedenktijd na uw aanmelding doet, is dat geen probleem, maar u maakt geen aanspraak op uw welkomstcadeau.

  • Wat als ik de gesloten overeenkomst(en) voortijdig beëindig?

    Dat zou zeer spijtig zijn. Maar als u dat binnen de 14 dagen bedenktijd na uw aanmelding doet, is dat geen probleem. Doet u het daarna, dan zijn we al hard voor u aan het werk en kan er een opzegvergoeding in rekening worden gebracht. De specifieke hoogte van de opzegvergoeding is afhankelijk van de duur van de leveringsovereenkomst(en) en van de resterende looptijd op het moment van beëindigen. Naast de genoemde opzegvergoeding, behouden we ons het recht voor om de kosten voor het ontvangen welkomstcadeau bij u terug te vorderen.

  • Ik heb me aangemeld, maar wil er graag nog even over nadenken.

    Heeft u zich online aangemeld of via één van onze adviseurs? U ontvangt binnen enkele dagen van zowel Fiber NL een bevestiging. Hou hiervoor de post en uw e-mail goed in de gaten. U heeft na uw aanmelding 14 dagen bedenktijd.

  • Kan Fiber NL mij als klant weigeren?

    Indien u een slechte betalingsgeschiedenis heeft kan een bedrijf additionele voorwaarden stellen om u aan te sluiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het stellen van een borg of een vooruitbetaling. In een uiterst geval behouden we ons het recht voor een consument niet aan te sluiten. U kunt er vanuit gaan dat iedereen zijn uiterste best zal doen om u als klant te verwelkomen.

  • Waar is de actie beschikbaar?

    Deze actie is alleen geldig voor klanten die zich, binnen de actieperiode, online of telefonisch aanmelden.

©2016 Alle rechten voorbehouden


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.