Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Kan ik een factuur per post ontvangen?

      Nee, dit is niet mogelijk.

      We sturen u elke maand per email de factuur als PDF bijlage.

      De PDF is zo opgemaakt dat u deze makkelijk zelf kunt uitprinten indien u deze in uw boekhouding wenst op te nemen.

    • Kan ik met acceptgiro betalen?

      Nee, dit is niet mogelijk.

    • Ik zit in de schuldhulpverlening, hoe nu verder?

      Indien er sprake is van schuldhulpverlening, dan dient u de schuldhulpverlenende instantie te informeren dat Fiber een van de crediteuren is. Uw schuldhulpverlener zal dan een beschikking/machtiging met een begeleidend schrijven moeten zenden naar:

       

      Fiber Nederland

      Postbus 60228

      1320 AG Almere

       

      U bent zelf verantwoordelijk voor het informeren van uw schuldhulpverlener. Ook dient u zelf zorgt te dragen voor tijdige betaling.

    • Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

      Door de overgang naar een nieuw administratief systeem, is het op dit moment niet mogelijk om zelf uw facturen op te vragen. U kunt een verzoek tot verzending van uw oude facturen per email doen bij onze klantenservice.

    • Wat zijn de betalingsgegevens van Fiber Nederland?

      Let op vanaf 1 april 2019 is het rekeningnummer van Fiber Nederland gewijzigd.

      Fiber Nederland is een merk van XS Provider B.V. onder deze naam wordt de automatische incasso gedaan.

      IBAN: NL 30 RABO 0337 2353 41 Tnv XS Provider B.V.

      Let op : Indien u zelf een betaling doet vermeld altijd uw klantnummer.

    • Mijn dienst(en) zijn afgesloten, wat moet ik doen?

      Diensten van Fiber NL worden geblokkeerd voor gebruik nadat u niet heeft betaald ondanks een betaalherinnering. Na ontvangst van uw betaling worden de diensten hersteld, houdt u daarbij wel rekening met twee tot drie dagen verwerkingstijd. Fiber NL zal aansluitkosten in rekening kunnen brengen.

    • Ik kan mijn achterstand niet in een keer betalen. Wat nu?

      Indien u een betaalregeling of uitgestelde betaling wenst, dan kunt u dit telefonisch aangeven via onze klantenservice of via een MyFiber-ticket. Fiber zal hierna een betaalregeling opstellen en via MyFiber naar u toezenden. U bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de betaaltermijnen.

       

      Fiber brengt €7,50 opstartkosten in rekening per betaalregeling en €2,50 per termijn. Dit houdt in dat als u een betaalregeling voor 1 termijn wenst, dan wordt €10,00 in rekening gebracht. Bij een betaalregeling van 3 termijnen wordt €15,00 in rekening gebracht.

       

      Indien u bent afgesloten van één of meerdere diensten, zal per situatie bekeken worden welke dienst weer aangesloten wordt. Fiber brengt u €10,00 aansluitkosten in rekening.

    • Hoe kan ik een rekeningnummer wijzigen?

      U kunt uw rekeningnummer niet zelf wijzigen. De makkelijkste manier om uw rekeningnummer te wijzigen is een email te sturen. Vermeld daarbij uw klantnummer, het oude rekeningnummer en het nieuwe rekeningnummer.

    • Wat gebeurt er als een automatische incasso / betaling mislukt?

      U heeft bij uw aanmelding bij Fiber NL een machtiging tot automatische incasso afgegeven. Zorg daarom voor voldoende saldo op uw rekening. Indien een automatische incasso mislukt, zal Fiber u hierover informeren. Zorgt u dan zo snel mogelijk voor een handmatige overschrijving van het openstaande saldo.

    • Wanneer incasseert Fiber Nederland het abonnementsgeld?

      Fiber Nederland incasseert rond de 20ste van iedere maand.

      De abonnementskosten betaalt u per maand vooruit.

      Eventueel verschuldigde verbruikskosten voor oa. bellen betaalt u achteraf.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.