Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Kan ik een factuur per post ontvangen?

      Nee, dit is niet mogelijk.

      We sturen u elke maand per email de factuur als PDF bijlage. Tevens treft u al u facturen handig bij elkaar in uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      De PDF is zo opgemaakt dat u deze makkelijk zelf kunt uitprinten indien u deze in uw boekhouding wenst op te nemen.

      Hoe u de facturen in uw MyFiber omgeving kan vinden leest hier in het item “Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

    • Kan ik met acceptgiro betalen?

      Nee, dit is niet mogelijk.

    • Ik zit in de schuldhulpverlening, hoe nu verder?

      Indien er sprake is van schuldhulpverlening, dan dient u de schuldhulpverlenende instantie te informeren dat Fiber een van de crediteuren is. Uw schuldhulpverlener zal dan een beschikking/machtiging met een begeleidend schrijven moeten zenden naar:

       

      Fiber Nederland

      Postbus 71387

      1008 BJ Amsterdam

       

      U bent zelf verantwoordelijk voor het informeren van uw schuldhulpverlener. Ook dient u zelf zorgt te dragen voor tijdige betaling.

    • Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

      Alle facturen vanuit Fiber Nederland mailen wij naar het bij ons bekende e-mailadres.

      Daarnaast maken wij gebruik van MyFiber, hier kunt u alle facturen die wij hebben verzonden terugvinden.

      Als eerste moet u inloggen op de MyFiber met uw gegevens. Deze gegevens hebben wij naar u verzonden in de welkomstbrief, maar mogelijk heeft u deze hierna nog aangepast.

      U komt nu in het hoofdmenu waarna u op overzicht moet klikken om in het financiële gedeelte te komen.

       

      Op de volgende pagina ziet u de status van uw huidige saldo. Wanneer u nu klikt op facturen komt u in het facturen overzicht.

      Hieronder ziet u een voorbeeld hoe het overzicht eruit ziet.

       

    • Wat zijn de betalingsgegevens van Fiber Nederland?

      Let op vanaf 1 april 2019 is het rekeningnummer van Fiber Nederland gewijzigd.

      Fiber Nederland is een merk van XS Provider B.V. onder deze naam wordt de automatische incasso gedaan.

      IBAN: NL 30 RABO 0337 2353 41 Tnv XS Provider B.V.

      Let op : Indien u zelf een betaling doet vermeld altijd uw klantnummer.

    • Mijn dienst(en) zijn afgesloten, wat moet ik doen?

      Diensten van Fiber worden geblokkeerd voor gebruik nadat u niet heeft betaald ondanks een betaalherinnering. U kunt via MyFiber inzien wat het huidig openstaande saldo is. Na ontvangst van uw betaling worden de diensten hersteld, houdt u daarbij wel rekening met twee tot drie dagen verwerkingstijd. Fiber zal aansluitkosten in rekening brengen.

    • Ik kan mijn achterstand niet in een keer betalen. Wat nu?

      Indien u een betaalregeling of uitgestelde betaling wenst, dan kunt u dit telefonisch aangeven via onze klantenservice of via een MyFiber-ticket. Fiber zal hierna een betaalregeling opstellen en via MyFiber naar u toezenden. U bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de betaaltermijnen.

       

      Fiber brengt €7,50 opstartkosten in rekening per betaalregeling en €2,50 per termijn. Dit houdt in dat als u een betaalregeling voor 1 termijn wenst, dan wordt €10,00 in rekening gebracht. Bij een betaalregeling van 3 termijnen wordt €15,00 in rekening gebracht.

       

      Indien u bent afgesloten van één of meerdere diensten, zal per situatie bekeken worden welke dienst weer aangesloten wordt. Fiber brengt u €10,00 aansluitkosten in rekening.

    • Hoe kan ik een rekeningnummer wijzigen?

      U kunt uw rekeningnummer niet zelf wijzigen. De makkelijkste manier om uw rekeningnummer te wijzigen is via een ticket in MyFiber. Na het inloggen moet u klikken op klantenservice.

      Hierna komt u in een scherm waar u uw verzoek kunt indienen. Vermeld hier duidelijk wat de wijziging is. Via gegevens (bovenin) en factuuradres en bankrekening kunt u nog controleren wat uw gegevens zijn.

    • Wat gebeurt er als een automatische incasso / betaling mislukt?

      U heeft bij uw aanmelding bij Fiber een machtiging tot automatische incasso afgegeven. Zorg daarom voor voldoende saldo op uw rekening. Indien een automatische incasso mislukt, zal Fiber u hierover informeren. Zorgt u dan zo snel mogelijk voor een handmatige overschrijving van het openstaande saldo.

    • Wanneer incasseert Fiber Nederland het abonnementsgeld?

      Fiber Nederland incasseert op de 20ste van iedere maand.

      De abonnementskosten betaalt u per maand vooruit.

      Eventueel verschuldigde verbruikskosten voor bellen en het kijken van films uit de videotheek betaald u achteraf.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.