Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Kan ik een factuur per post ontvangen?

      Nee, dit is niet mogelijk.

      We sturen u elke maand per email de factuur als PDF bijlage. Tevens treft u al u facturen handig bij elkaar in uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      De PDF is zo opgemaakt dat u deze makkelijk zelf kunt uitprinten indien u deze in uw boekhouding wenst op te nemen.

      Hoe u de facturen in uw MyFiber omgeving kan vinden leest hier in het item “Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

    • Kan ik met acceptgiro betalen?

      Nee, dit is niet mogelijk.

    • Ik zit in de schuldhulpverlening, hoe nu verder?

      Indien er sprake is van schuldhulpverlening, dan dient u de schuldhulpverlenende instantie te informeren dat Fiber een van de crediteuren is. Uw schuldhulpverlener zal dan een beschikking/machtiging met een begeleidend schrijven moeten zenden naar:

       

      Fiber Nederland B.V.

      Postbus 71387

      1008 BJ Amsterdam

       

      U bent zelf verantwoordelijk voor het informeren van uw schuldhulpverlener. Ook dient u zelf zorgt te dragen voor tijdige betaling.

    • Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

      Alle facturen vanuit Fiber Nederland mailen wij naar het bij ons bekende e-mailadres.

      Daarnaast maken wij gebruik van MyFiber, hier kunt u alle facturen die wij hebben verzonden terugvinden.

      Als eerste moet u inloggen op de MyFiber met uw gegevens. Deze gegevens hebben wij naar u verzonden in de welkomstbrief, maar mogelijk heeft u deze hierna nog aangepast.

      U komt nu in het hoofdmenu waarna u op overzicht moet klikken om in het financiële gedeelte te komen.

       

      Op de volgende pagina ziet u de status van uw huidige saldo. Wanneer u nu klikt op facturen komt u in het facturen overzicht.

      Hieronder ziet u een voorbeeld hoe het overzicht eruit ziet.

       

    • Wat zijn de betalingsgegevens van Fiber Nederland?

      Het rekeningnummer van Fiber Nederland is:

       

      1705.71.971 t.n.v. Fiber Nederland te Amsterdam.

      IBAN : NL25RABO0170571971

       

      Let op : Indien u zelf een betaling doet vermeld altijd uw klantnummer.

    • Mijn dienst(en) zijn afgesloten, wat moet ik doen?

      Diensten van Fiber worden geblokkeerd voor gebruik nadat u niet heeft betaald ondanks een betaalherinnering. U kunt via MyFiber inzien wat het huidig openstaande saldo is. Na ontvangst van uw betaling worden de diensten hersteld, houdt u daarbij wel rekening met twee tot drie dagen verwerkingstijd. Fiber zal aansluitkosten in rekening brengen.

    • Ik kan mijn achterstand niet in een keer betalen. Wat nu?

      Indien u een betaalregeling of uitgestelde betaling wenst, dan kunt u dit telefonisch aangeven via onze klantenservice of via een MyFiber-ticket. Fiber zal hierna een betaalregeling opstellen en via MyFiber naar u toezenden. U bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de betaaltermijnen.

       

      Fiber brengt €7,50 opstartkosten in rekening per betaalregeling en €2,50 per termijn. Dit houdt in dat als u een betaalregeling voor 1 termijn wenst, dan wordt €10,00 in rekening gebracht. Bij een betaalregeling van 3 termijnen wordt €15,00 in rekening gebracht.

       

      Indien u bent afgesloten van één of meerdere diensten, zal per situatie bekeken worden welke dienst weer aangesloten wordt. Fiber brengt u €10,00 aansluitkosten in rekening.

    • Hoe kan ik een rekeningnummer wijzigen?

      U kunt uw rekeningnummer niet zelf wijzigen. De makkelijkste manier om uw rekeningnummer te wijzigen is via een ticket in MyFiber. Na het inloggen moet u klikken op klantenservice.

      Hierna komt u in een scherm waar u uw verzoek kunt indienen. Vermeld hier duidelijk wat de wijziging is. Via gegevens (bovenin) en factuuradres en bankrekening kunt u nog controleren wat uw gegevens zijn.

    • Wat gebeurt er als een automatische incasso / betaling mislukt?

      U heeft bij uw aanmelding bij Fiber een machtiging tot automatische incasso afgegeven. Zorg daarom voor voldoende saldo op uw rekening. Indien een automatische incasso mislukt, zal Fiber u hierover informeren. Zorgt u dan zo snel mogelijk voor een handmatige overschrijving van het openstaande saldo.

    • Wanneer incasseert Fiber Nederland het abonnementsgeld?

      Fiber Nederland incasseert op de 20ste van iedere maand.

      De abonnementskosten betaalt u per maand vooruit.

      Eventueel verschuldigde verbruikskosten voor bellen en het kijken van films uit de videotheek betaald u achteraf.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.