Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Ik heb mij ooit bij Fiber NL aangemeld, maar ben nu Online.nl?

      Eind 2017 is Fiber Nederland overgenomen door de moedermaatschappij van Online.nl (M7 groep). Zij zijn nog een tijd verder gegaan onder het merk Fiber Nederland, maar hebben in 2019 een groot deel van de klanten in bepaalde regio’s overgezet naar Online.nl, waaronder u. De resterende klanten en het merk Fiber Nederland zijn verkocht aan XS Provider BV. XS Provider BV (wij) zijn in de andere regio’s nog aan het leveren onder de naam Fiber Nederland.

      We begrijpen dat het verwarrend is, maar als u nu klant bij Online.nl bent, beschikken wij niet over uw (historische) informatie, want u was en bent altijd klant geweest bij Online.nl en zij beschikken over al uw gegevens. U kunt contact opnemen via de Klantenservice Online.nl.

      Wij hopen dat zij u verder kunnen helpen.

    • Ik heb mij ooit bij Fiber NL aangemeld, maar ben nu Online.nl?

      Eind 2017 is Fiber Nederland overgenomen door de moedermaatschappij van Online.nl (M7 groep). Zij zijn nog een tijd verder gegaan onder het merk Fiber Nederland, maar hebben in 2019 een groot deel van de klanten in bepaalde regio’s overgezet naar Online.nl, waaronder u. De resterende klanten en het merk Fiber Nederland zijn verkocht aan XS Provider BV. XS Provider BV (wij) zijn in de andere regio’s nog aan het leveren onder de naam Fiber Nederland.

      We begrijpen dat het verwarrend is, maar als u nu klant bij Online.nl bent, beschikken wij niet over uw (historische) informatie, want u was en bent altijd klant geweest bij Online.nl en zij beschikken over al uw gegevens. U kunt contact opnemen via de Klantenservice Online.nl.

      Wij hopen dat zij u verder kunnen helpen.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.