Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Wat moet ik doen met de hardware van Fiber Nederland?

      Op het moment dat u uw contract bij ons heeft opgezegd willen wij u verzoeken onze hardware retour te sturen. Dit kan naar het volgende adres: Fiber Nederland Afdeling Retouren Witboom 2 4131PL Vianen Zou u zo vriendelijk willen zijn het pakket te voorzien van een brief met daarop uw klantnummer en adres gegevens. Dit maakt de afwikkeling van uw opzegging een stuk makkelijker.

      Krijg ik een retour box opgestuurd voor de hardware?

      Nee, wij sturen geen retourboxen toe voor het retourneren van onze hardware. Bij ontvangst van de hardware hebben wij u verzocht de doos goed te bewaren. U dient dan ook de retourzending zelf te verzorgen.

    • Ik wil een losse dienst opzeggen, kan dat?

      Als u een extra dienst wilt opzeggen kunt u dit via uw persoonlijke online omgeving MyFiber of telefonische bij de klantenservice (020 – 760 50 40) doen.

      Houdt u bij het opzeggen er rekening mee dat u een opzegtermijn van 1 maand heeft.

    • Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

      U heeft bij opzeggingen altijd een opzegtermijn van 1 maand. Het abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand. Dit is onafhankelijk van de minimale contractperiode (12 of 24 maanden) die is overeengekomen.

    • Wat is de einddatum van mijn abonnement?

      Bij de aanmelding van uw aanvraag heeft u een orderbevestiging ontvangen. In deze bevestiging wordt aangegeven hoe lang de duur van uw contract is (12 of 24 maanden). Deze periode gaat lopen vanaf het moment dat u bent aangesloten bij Fiber Nederland.

    • Ik wil graag opzeggen / annuleren hoe doe ik dat?

      Opzeggen

      Als u uw Fiber Nederland aansluiting wenst op te zeggen / annuleren kunt u dit doen via onze klantenservice (020 – 760 50 40. Dit kan natuurlijk ook schriftelijk naar onze postbus (Fiber Nederland B.V., Postbus 71387, 1008 BJ Amsterdam) of via uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      Houdt u bij het opzeggen rekening met de minimale contractperiode en een maand opzegtermijn. Het abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.