Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Kan ik mijn oude nummer meenemen?

      Ja dit is mogelijk, na de oplevering kunt u direct bellen met uw nieuwe Fiber telefonie aansluiting. Maar omdat we begrijpen hoe belangrijk het is om bereikbaar te zijn hebben we ons proces zo ingericht dat wij u zelf de overname van uw telefoonnummer in gang laten zetten. Mocht er tijdens de oplevering onverhoopt iets gebeuren waardoor deze vertraagd dan zouden wij het namelijk vervelend vinden als we uw telefoonnummer als hebben overgenomen en u niet bereikbaar bent. Hiervoor vragen we u als de oplevering is afgerond om zelf de overname van uw telefoonnummer te starten. Dit kunt u heel makkelijk doen via MyFiber. Nadat u de overname via MyFiber in gang heeft gezet duurt het ongeveer 3 werkdagen tot uw nummer actief is op uw telefonie aansluiting. Tijdens deze dagen houden we u per email op de hoogte van voortgang.

    • Biedt Fiber Nederland ook zakelijke diensten?

      Voor veel zakelijke gebruikers voldoet ons aanbod prima. Dit door de hoge betrouwbaarheid van de glasvezel- en koperkabels in combinatie met de basisdiensten die wij leveren. Het is bij ons ook mogelijk om het abonnement op naam van uw bedrijf te registreren. Echter is het wel zo dat wij geen zakelijke service bieden.

    • Wanneer zeg ik mijn huidige provider op?

      Dat is lastige vraag en voor iedere klant anders.

      Als u zeker wilt zijn dat u nooit zonder komt te zitten adviseren wij u om uw aanbieder pas op te zeggen als alle diensten van Fiber Nederland zijn opgeleverd. Hierbij moet u wel rekening houden met dubbele lasten voor de overlappende periode.

      Het is van groot belang dat u pas uw huidige provider opzegt als u weet wanneer u precies wordt aangesloten.

    • Bestellen van een pakket bij Fiber Nederland

      U een kunt een pakket bij Fiber Nederland bestellen via onze website. Hier vindt u onze all-in one en alle overige pakketten.

      Ook kunt u een pakket bestellen door te contact op te nemen met onze klantenservice:

      020 – 760 50 40 ma.-vr. 09.00-21.00 za. van 09.00 tot 18.00.

    • Opzeggen van de oude provider

      Wij kunnen het opzeggen niet voor u doen omdat u de contracthouder bent. Wel faciliteren wij standaard opzegbrieven op onze website, om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.

       

      Op www.fiber.nl/klantenservice/overstaphulp kunt u uw gegevens invullen en een opzegbrief uitprinten. Ook wordt er met de welkomst map een opzegkaart mee gestuurd. U hoeft deze dan alleen te ondertekenen en op de bus te doen.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.