Zoek in ons Hulp Centrum.

    • Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?

      Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:

      Buiten uw minimale contractstermijn

      We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.

      Binnen uw minimale contractstermijn.

      U koopt de resterende maanden af.

      U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.

      U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.

    • Hoe kan ik een extra dienst bestellen?

      U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht in uw MyFiber omgeving, maar natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.

    • Hoe gaat een contractovername in zijn werk?

      Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.

      Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u uploaden via MyFiber of sturen per post naar:

      Fiber Nederland

      Postbus 71387

      1008BJ Amsterdam.

      Aan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.

    • Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?

      Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.

    • Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?

      Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht via MyFiber.

      Houdt rekening met een levertijd van minimaal 2 weken tot aan maximaal 4 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.

      Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via http://www.fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.

    • Hoe wijzig ik het wachtwoord van MyFiber?

      In de welkomstbrief die wij u sturen ter bevestiging van uw aanvraag treft u uw klantnummer en een eenmalig wachtwoord voor uw persoonlijke online omgeving MyFiber. Als u voor het eerst met deze gegevens inlogt op MyFiber vragen we u om een eigen wachtwoord te kiezen.

      Mocht u in de loop de tijd uw wachtwoord zijn vergeten dan kunt u op de inlog pagina van MyFiber kiezen voor “wachtwoord vergeten”. Hier vragen wij om uw e-mailadres wat bij ons bekend is. Wij zullen u op dit e-mailadres dan een nieuw eenmalig wachtwoord sturen.

    • Hoe kan ik een extra dienst bestellen?

      U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht in uw MyFiber omgeving, maar natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.

    • Hoe gaat een contractovername in zijn werk?

      Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.

      Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u uploaden via MyFiber of sturen per post naar:

      Fiber Nederland

      Postbus 71387

      1008BJ Amsterdam.

      Aan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.

    • Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?

      Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.

    • Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?

      Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:

      Buiten uw minimale contractstermijn

      We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.

      Binnen uw minimale contractstermijn.

      U koopt de resterende maanden af.

      U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.

      U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.

    • Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?

      Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht via MyFiber.

      Houdt rekening met een levertijd van minimaal 2 weken tot aan maximaal 4 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.

      Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via http://www.fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.