Zoek in ons Hulp Centrum.

    • XS Provider

      Fiber Nederland is onlangs overgenomen door XS Provider. XS Provider is glasvezelspecialist in buitengebieden met de focus op service. De mensen in het bedrijf zijn zeer ervaren en weten hoe belangrijk het is om een goede klantenservice te bieden. Wij weten zeker dat u in goede handen terecht komt.

       

      Woont u in het buitengebied dan blijft u klant van Fiber Nederland en u kunt gewoon gebruik blijven maken van uw diensten. Het enige dat verandert is dat de automatische incasso vanaf 1 april 2019 vanaf een nieuw rekeningnummer plaatsvindt (NL 30 RABO 0337 2353 41, tnv XS Provider B.V.). U hoeft hier niets voor te doen. De nieuwe algemene voorwaarden van Fiber Nederland kunt u hier teruglezen.

       

      Heeft u ook Interactieve TV? Uw huidige tv-dienst gaat tussen eind mei en eind juni 2019 over naar televisie via internet van Canal Digitaal. De algemene voorwaarden van Canal Digitaal vindt u hier. U hoeft hier verder niets voor te doen! Zelfs uw huidige Settop Box HD kunt u behouden. U ontvangt nog een bericht over de exacte datum.

       

      Dit zijn een aantal voordelen van Interactieve TV van Canal Digitaal:

      1. Alle FOX Sports Eredivisie zenders gratis: heel veel topvoetbal!
      2. 81 tv-zenders (link naar de zenderlijst) in het basis tv-pakket.
      3. TV Gemist en Begin Gemist: u mist geen seconde van uw favoriete programma’s.
      4. TV pauzeren en tot wel 100 uur opnemen
      5. Kijk overal in de EU televisie met de TV App, handig voor vakanties!

       

      Veelgestelde vragen:

      1. Blijft mijn abonnement gelijk?
        A:Uw abonnement blijft met de overgang gelijk. U kunt gewoon gebruik blijven maken van uw diensten.
      2. Blijft het tarief voor bellen gelijk?
        A:Het tarief voor bellen blijft met de overgang gelijk
      3. Wat zijn de zenders die ik krijg bij televisie via internet van Canal Digitaal?
        A: Hier kunt u het totale zenderoverzicht bekijken
      4. Kan ik direct opzetten? Ik wil niet mee naar XS Provider
        A: U kunt binnen 1 maand na de dagtekening van de e-mail/brief kosteloos opzeggen en heeft een opzegtermijn van een maand.
      5. Wanneer ga ik over naar Canal Digitaal?
        A: Tussen eind mei en eind juni 2019. U ontvangt tegen die tijd nog bericht met de exacte datum.
      6. Wanneer kan ik gebruik maken van de Canal Digitaal TV App en hoe gaat werkt het?
        A: Zodra uw tv-pakket over is op Canal Digitaal kunt u ook gebruik maken van de TV App. Meer informatie leest u hier.
      7. Op welk nummer kan ik de klantenservice bereiken?
        A: De klantenservice is te bereiken op 020-7605040.

       

    • Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?

      Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:

      Buiten uw minimale contractstermijn

      We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.

      Binnen uw minimale contractstermijn.

      U koopt de resterende maanden af.

      U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.

      U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.

    • Hoe kan ik een extra dienst bestellen?

      U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht in uw MyFiber omgeving, maar natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.

    • Hoe gaat een contractovername in zijn werk?

      Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.

      Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u uploaden via MyFiber of sturen per post naar:

      Fiber Nederland

      Postbus 71387

      1008BJ Amsterdam.

      Aan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.

    • Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?

      Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.

    • Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?

      Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht via MyFiber.

      Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 weken tot aan maximaal 6 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.

      Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via http://www.fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.

    • Hoe wijzig ik het wachtwoord van MyFiber?

      In de welkomstbrief die wij u sturen ter bevestiging van uw aanvraag treft u uw klantnummer en een eenmalig wachtwoord voor uw persoonlijke online omgeving MyFiber. Als u voor het eerst met deze gegevens inlogt op MyFiber vragen we u om een eigen wachtwoord te kiezen.

      Mocht u in de loop de tijd uw wachtwoord zijn vergeten dan kunt u op de inlog pagina van MyFiber kiezen voor “wachtwoord vergeten”. Hier vragen wij om uw e-mailadres wat bij ons bekend is. Wij zullen u op dit e-mailadres dan een nieuw eenmalig wachtwoord sturen.

    • Hoe kan ik een extra dienst bestellen?

      U kunt een extra dienst bij ons bestellen via een bericht in uw MyFiber omgeving, maar natuurlijk ook telefonisch via de klanten service (020-760 50 40). Extra diensten kunt u ten alle tijden bestellen en opzeggen met een opzeg termijn van één maand.

    • Hoe gaat een contractovername in zijn werk?

      Het is mogelijk om uw contract over te zetten naar een nieuwe contractant. Voor een contractovername dient u het contractovername formulier in te vullen. U kunt dit downloaden via deze link : contractovername formulier.

      Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u uploaden via MyFiber of sturen per post naar:

      Fiber Nederland

      Postbus 71387

      1008BJ Amsterdam.

      Aan een contractovername zijn eenmalige kosten verbonden van €25,-. Deze worden na de overname bij de nieuwe contractant in rekening gebracht. De verwerking van een contractovername neemt 1 tot 2 weken in beslag na ontvangst van het contractovername formulier.

    • Ik wil een ander pakket, wat er is mogelijk?

      Het is altijd mogelijk om uw pakket aan te passen, echter is het alleen mogelijk om vanuit een internet only pakket een all-in one pakket te maken, andersom is dit niet mogelijk.

    • Ik ga emigreren hoe geef ik dit door?

      Als u gaat emigreren en u uw aansluiting wil opzeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (020 – 760 50 40) of via uw persoonlijke online omgeving MyFiber.

      Afhankelijk van uw contract kunnen we u de volgende mogelijkheden bieden:

      Buiten uw minimale contractstermijn

      We heffen met inachtneming van een maand opzegtermijn uw aansluiting op.

      Binnen uw minimale contractstermijn.

      U koopt de resterende maanden af.

      U doet een contractovername naar de achterblijvende of nieuwe bewoner van het adres van de aansluiting.

      U doet een contractovername in combinatie met een verhuizing naar ander adres binnen het dekkingsgebied van Fiber Nederland.

    • Ik ga verhuizen, hoe geef ik dit door?

      Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting meeverhuizen. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht via MyFiber.

      Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 weken tot aan maximaal 6 weken. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.

      Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. De aanvraag voor uw verhuizing moet u doorgeven via http://www.fiber.nl/klantenservice/verhuizen/. Zonder dit formulier kunnen wij uw verhuizing niet verwerken.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.