We hebben een mededeling voor u.

Fiber Nederland B.V. is sinds kort onderdeel van M7 Group S.A. Uw diensten zullen vanaf 1 januari 2018 geleverd worden door M7. Hierdoor kunt u ook in de toekomst optimaal van deze diensten gebruik blijven maken. Het merk Fiber Nederland blijft bestaan.

M7 is de Europese aanbieder van televisie, internet en beldiensten voor consumenten en bedrijven. Met de merken Online.nl en CanalDigitaal in Nederland, TV Vlaanderen en TéléSAT in België, AustriaSAT en HD Austria in Oostenrijk en Skylink in Tsjechië en Slowakije, bedient M7 ruim 3 miljoen klanten.

Er verandert voor u niets aan de dienstverlening, looptijd van uw contract of de tarieven die u nu betaalt. Wilt u naar aanleiding van dit bericht uw abonnement kosteloos opzeggen? Neem dan voor 1 januari 2018 contact op met de klantenservice van Fiber Nederland op telefoonnummer 020-7605040 (lokaal tarief).

M7 is gevestigd te 2 rue Albert Borschette, L-1246 Luxemburg, Luxemburg, ingeschreven in het R.C.S. Luxemburg onder nummer B 148.073, met vestigingsvergunning n. 00143760/1.

Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen.

Wat houdt de contract overname van M7 Group in?

Vanaf 1 januari a.s. zullen de uw diensten niet meer worden geleverd door Fiber Nederland B.V. maar door M7 Group S.A. (hierna M7). Hierbij blijft het merk Fiber Nederland gehandhaafd. M7 is gevestigd te 2 rue Albert Borschette, L-1246 Luxemburg, Luxemburg, ingeschreven in het R.C.S. Luxemburg onder nummer B 148.073, met Vestigingsvergunning n. 00143760/1.

Deze verandering heeft geen consequenties voor de dienstverlening, looptijd van uw contract of de tarieven die u nu betaalt. Als u het niet eens bent met de overname van uw contract, dan kunt u voor 1 januari 2017 kosteloos opzeggen via de klantenservice van Fiber Nederland op telefoonnummer 020-7605040.

Waarom wordt mijn contract overgenomen door M7 Group?

FBR Group BV, waar Fiber Nederland een onderdeel van is, is in september 2017 overgenomen door M7 Group. De overname van uw contract heeft alleen een juridische reden. Er zal voor u verder niets veranderen.

Wat heeft de overname van mijn contract voor gevolgen?

Alleen de contractspartij veranderd van Fiber Nederland BV naar M7 Group S.A. Verder blijft alles hetzelfde.

Blijft Fiber Nederland nog wel bestaan?

Fiber Nederland is en blijft een merk van M7 Group.

Blijft het bankrekeningnummer en de automatische incasso hetzelfde?

Ja, de automatische incasso zal via hetzelfde bankrekeningnummer als u gewend bent plaatsvinden.

Wat als ik het niet eens ben met de contract overname?

Er verandert voor u in principe niets in de dienstverlening of tarieven, maar mocht u toch bezwaar hebben tegen de overname van uw contract door de moedermaatschappij van Fiber Nederland, dan kunt u vóór 1 januari 2018 kosteloos uw contract opzeggen via de klantenservice van Fiber Nederland op telefoonnummer 020-7605040.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.