Getver...Storing? Hulp is onderweg, we gaan je helpen.

Meldingen checken

We gaan gelijk kijken of er meldingen voor uw postcode bekend zijn.

{{ message }}
Er zijn een of meerdere storingen bekend in uw omgeving. U kunt hieronder de voortgang volgen. Onze excuses voor het ongemak.
Er zijn werkzaamheden gepland in uw omgeving. U kunt hieronder de voortgang volgen.
Er zijn geen meldingen bekend in uw omgeving. Heeft u toch last van een storing? Neem dan contact op met onze klantenservice.

{{ alert.title }} Storingsmelding


  • Storing gemeld {{ alert.createdOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Statusupdate {{ update.createdOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Storing opgelost {{ alert.resolvedOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}

    De storing is opgelost. Wanneer u nog problemen ondervindt verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.


{{ alert.title }} Onderhoudsaankondiging


  • Aankondiging werkzaamheden {{ alert.createdOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Start werkzaamheden {{ alert.windowFrom | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}

    Wij zullen vanaf {{ alert.windowFrom | mysqlDateToISO | date:'shortTime' }} beginnen met de geplande werkzaamheden. Naar verwachting zullen deze rond {{ alert.windowUntil | mysqlDateToISO | date:'shortTime' }} afgerond zijn.

  • Statusupdate {{ update.createdOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Einde werkzaamheden {{ alert.windowUntil | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}

    De werkzaamheden zouden volgens planning afgerond moeten zijn. Indien u twee uur na deze afmelding (nog) problemen ondervindt, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.