Voorwaarden installatiegarantie

Hoe werkt het?

  • U ontvangt van ons een Doe-Het-Zelfpakket, waarin alle spullen zitten voor de aansluiting.
  • Komt u er zelf niet uit? Bekijk dan onze instructiefilmpjes op de website, die u stap voor stap uitleggen wat u moet doen.
  • Lukt het nog niet? Bel onze klantenservice en zij gaan de installatie samen met u doen en checken of alles werkt.
  • Als onze klantenservice er met u niet uit komt, dan sturen zij onze collega van de installatieservice die de installatie afmaakt voor u.

Wat zijn de voorwaarden?

  • De monteur komt alleen binnen 4 weken na oplevering van de aansluiting.
  • De monteur komt alleen als we hebben gezien dat u de diensten nog niet heeft aangesloten en werkend heeft gekregen.
  • Als u extra werkzaamheden wilt, zoals kabels netjes wegwerken, boven of via de kruipruimte laten lopen, dan worden daar meerkosten voor berekend. De monteur sluit onder de installatiegarantie alleen de apparaten aan en test of de diensten werken.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.