Uw abonnement verhuizen. Zullen we dat even samen regelen?

Uw abonnement verhuizen. Zullen we dat even samen regelen?

U gaat verhuizen? Gefeliciteerd! Dan moet uw internetverbinding natuurlijk mee. De verhuizing van uw internet bij Fiber Nederland kunt u met onderstaand formulier regelen. Houdt rekening met een levertijd van minimaal 4 tot 6 weken, dus vul dit formulier op tijd in.

Bij verhuizing rekenen wij eenmalig €50,- verhuiskosten en gaat opnieuw een minimale contractduur van 12 maanden in, met daarna een opzegtermijn van een maand. De nieuwe tarieven en voorwaarden zijn dan van toepassing.

Uw abonnement verhuizen buiten het glasvezelgebied?

Dan hebben wij DSL pakketten voor u beschikbaar. Wij zullen dan het pakket kiezen wat het meest overeenkomt met uw huidige diensten. Mocht u toch liever een ander pakket willen? Vult u dan het formulier in en bel even met onze klantenservice 020 – 760 50 40 of stuur een bericht via MyFiber.

Ga naar MyFiber

Verhuizen? Uw abonnement verhuizen in 3 eenvoudige stappen

Vul het onderstaande formulier in.

Wij gaan uw nieuwe adres invoeren en uw diensten overzetten.

Binnen 4-6 weken is de oplevering geregeld.

verhuizen

Bent u nog geen klant van Fiber?

Geen nood! Gaat u verhuizen en bent u op zoek naar een nieuwe internetprovider? Dan helpen wij u ook graag. Hier kunt u onze pakketten bekijken. Bent u benieuwd welk pakket het best bij u past of heeft u wat vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij garanderen dat uw internetverbinding werkt zodra u uw nieuwe huis betrekt. Zo gaat er geen avondje Netflix aan u voorbij.

Verhuizen? Vult u dit even in?

Uw oude adres

Uw nieuwe adres

Verhuizen FAQ

Wanneer u gaat verhuizen kunt u uw Fiber aansluiting eventueel meeverhuizen. Voorwaarde hiervoor is dat er op uw nieuwe adres wel glasvezel beschikbaar is of in de nabije toekomst beschikbaar komt.

Bij het verhuizen van uw Fiber aansluiting moet u rekening houden moet een leveringstijd van minimaal twee weken. Afhankelijk van de situatie op uw nieuwe adres kan dit mogelijk langer duren. Vraag de verhuizing van uw Fiber aansluiting dus bijtijds aan.

Voor een verhuizing brengen wij 50 euro verhuiskosten in rekening. Deze en alle andere tarieven kunt u vinden via http://www.fiber.nl/overige-tarieven.

Mocht u bij het installeren op uw nieuwe adres hulp nodig hebben kunt u contact opnemen met onze installatie partner Currect Connect via: 0572 – 364 654

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.