Getver...Storing? Hulp is onderweg, we gaan je helpen.

Meldingen checken

We gaan gelijk kijken of er meldingen voor uw postcode bekend zijn.

11 november 2019 - Grote storing in Drenthe - OPGELOST
Er was eerder vandaag een grote storing in Drenthe, waarbij internet, telefonie en TV diensten waren uitgevallen.
Dit is opgelost. Mocht u nog problemen ervaren, herstart dan uw router, dan daarna zou het weer moeten werken.
{{ message }}
Er zijn een of meerdere storingen bekend in uw omgeving. U kunt hieronder de voortgang volgen. Onze excuses voor het ongemak.
Er staan werkzaamheden gepland in uw omgeving. U kunt hieronder de voortgang volgen.
Er zijn geen meldingen bekend in uw omgeving. Heeft u toch last van een storing? Neem dan contact op met onze klantenservice.

{{ alert.title }} Storingsmelding


  • Storing gemeld {{ alert.visibleFrom | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Statusupdate {{ update.createdOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Storing opgelost {{ alert.resolvedOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}

    De storing is opgelost. Indien u nog problemen ondervindt verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.


{{ alert.title }} Onderhoudsaankondiging


  • Aankondiging werkzaamheden {{ alert.visibleFrom | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Start werkzaamheden {{ alert.windowFrom | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}

    Wij zullen vanaf {{ alert.windowFrom | mysqlDateToISO | date:'shortTime' }} beginnen met de geplande werkzaamheden. Naar verwachting zullen deze rond {{ alert.windowUntil | mysqlDateToISO | date:'shortTime' }} afgerond zijn.

  • Statusupdate {{ update.createdOn | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}
  • Einde werkzaamheden {{ alert.windowUntil | mysqlDateToISO | date:'EEEE d MMM HH:mm' }}

    De werkzaamheden zouden volgens planning afgerond moeten zijn. Indien u twee uur na deze afmelding (nog) problemen ondervindt, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.



Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.