Opnemen in de cloud
is kinderspel.
Terugkijken ook.

Opnemen in de cloud

Opnemen en pauzeren

Tv-programma’s opnemen en pauzeren, en dat allemaal tegelijk – op elk tijdstip. Dat is de kracht van opnemen in de cloud, kunnen we wel zeggen. Met het opnamepakket van Fiber Nederland wordt er in de cloud speciaal voor u ruimte beschikbaar gesteld.

Honderden uren aan favoriete Tv-programma’s, films, series, en dat altijd binnen handbereik. Neem eens 5 seconden de tijd om in te beelden hoe geweldig dit zou zijn – daar kunt u het toch alleen maar mee eens zijn?

Hoe werkt opnemen in de cloud?

Het opnemen in de cloud werkt eenvoudig en snel. Aan de hand van de Elektrische Tv-Gids, die u bij interactieve televisie abonnement ontvangt, kunt u de Tv-programma’s, films of series selecteren die u graag wilt opnemen, of pauzeren. De opgenomen televisiebeelden worden automatisch in de cloud opgeslagen, veilig en betrouwbaar. Makkelijk toch?

De 5 voordelen van opnemen in de cloud.

  • Neem wel 6 programma’s tegelijk op
  • Vervelende reclames overslaan
  • Live pauzeren
  • Op elk apparaat terugkijken
  • Tot wel 200 uur opnameruimte

Opnamepakket
Basis

  • 3 programma’s tegelijk opnemen.
  • 50 uur opname ruimte in de cloud.
  • Opnames blijven 6 maanden bewaard.
  • Opnames ook buitenshuis inplannen.
  • Terugkijken op uw smartphone en tablet.
  • Gratis bij All-in-One Medium en Top pakket.
Bekijk pakket

Opnamepakket
Plus

  • 6 programma’s tegelijk opnemen.
  • 200 uur opname ruimte in de cloud.
  • Opnames blijven 12 maanden bewaard.
  • Opnames ook buitenshuis inplannen.
  • Terugkijken op uw smartphone en tablet.
  • Slechts € 2,- p/m bij All-in-One Medium en Top.
Bekijk pakket
Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.