We stellen ons
even netjes voor.

Als er iets is waar we in geloven is het persoonlijk contact en om u te laten zien bij wie u uw diensten afneemt, hebben we een ouderwets smoelenboek gemaakt. Er is zelfs niks aan gephotoshopped.

Waar staan wij nou
precies voor?

Fiber Nederland is een Nederlandse onderneming en wordt gerund door ondernemers. Wij maken zelf onze keuzes, zijn zelf verantwoordelijk voor onze daden, en zelf verantwoordelijk voor ons succes. Spreek ons er maar op aan, als u een goed idee heeft, of als u vindt dat we iets niet goed doen.

  • Wij vinden het leuk om menselijk verstand en technologie samen te brengen en zo de toekomst leuker, eenvoudiger en interessanter te maken. Eén van de technologieën die wij omarmen is glasvezel, en dat gaat de wereld wel een beetje veranderen denken wij.

    Fiber Nederland is de snelst groeiende, 100% Nederlandse onafhankelijke glasvezelprovider. We zijn geen onderdeel van een grote multinational, hebben geen anonieme buitenlandse investeerders, en doen niets anders dan ons de hele dag druk maken om u de snelste glasvezel voor de beste prijs te leveren.

    Ondernemend.

    Wij zijn ondernemers, en dus verantwoordelijk voor onze eigen daden en succes. Dagelijks willen wij beter worden in ons werk, dus heeft u een goed idee, of vindt u dat wij ons werk beter kunnen doen – spreek ons er op aan.

    Open.

    Wij zijn dol op feedback, en zo lang die respectvol is, kunnen wij wel tegen een stootje. Dus kom maar op met de goede ideeën, verbeteringstrajecten en klachten – wij luisteren serieus naar wat u te zeggen heeft.

    Onafhankelijk.

    Fiber Nederland is een 100% onafhankelijke glasvezelleverancier. Dit geeft ons de ruimte om ons volledig te focussen op het snelste glasvezel tegen de beste prijs.

    Respectvol.

    Fiber Nederland is een dienstverlener en dus behandelen we iedereen die zaken met ons willen doen – respectvol, persoonlijk en efficiënt – zoals we zelf ook behandeld willen worden.

    Verantwoordelijk.

    Glasvezel is dé techniek van de toekomst. Het is dan ook in ons eigen belang dat we zorgvuldig met de toekomst omgaan. Lees hier hoe we dat proberen te doen.

  • Glasvezel brengt mensen bij elkaar, maakt informatie beter toegankelijk en biedt nieuwe mogelijkheden. Dat betekent niet alleen meer plezier doordat je de nieuwe Lady Gaga in een paar tellen naar je vriendinnen kunt sturen, of kunt videobellen met je kleinkinderen in Australië. Het levert interessante kansen op. Denkt u eens in: een boer in Afrika kan straks naar school in Amsterdam, een hartspecialist kan om elf uur een operatie assisteren in Sydney, en een half uur later digitaal in Stadskanaal zijn.

    Een waardevol product.

    Glasvezel zorgt voor beter en sneller contact tussen mensen. En wat is er nu leuker dan dat? Dat je je kleinkinderen in Australië kunt horen én zien over de telefoon? Dat het waardevol kan zijn, noemden we al eerder. Een hartchirurg op afstand, een boer in Afrika, direct contact met de dokter vanuit het verzorgingstehuis, dat levert een verbetering van de kwaliteit van het leven op.

    De rek is er ook nog lang niet uit denken wij. Toen Charles Kuen Kao in de jaren zestig de glasvezel-technologie uitvond, had hij nog geen idee wat er allemaal mogelijk zou zijn. Glasvezel is zo snel, dat we nog niet hebben kunnen meten hoe snel, het zou bijna naïef zijn om te denken dat we nu al weten wat je daar allemaal mee kunt.

    Voor iedereen.

    Bij Fiber Nederland geloven we erin dat een verbetering van de kwaliteit van het leven voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk zou moeten zijn. Daarom hebben we ons twee dingen voorgenomen:

    Iedereen is welkom
    Dat klinkt misschien een beetje gemakkelijk, maar probeer maar eens een telefoonabonnement af te sluiten of een vakantie te boeken als je geregistreerd staat bij het Bureau Kredietregistratie.

    De laagste prijs
    Fiber Nederland is geen liefdadigheidsinstelling. We zijn een commercieel bedrijf, en we geloven in het succes van een model waarbij mensen betalen voor een prestatie die voor hen waardevol is. Maar we rekenen daar een faire prijs voor, eentje die hopelijk voor veel mensen bereikbaar is.

    Milieu.

    Als u wilt weten hoe het nu precies zit met broeikaseffecten, global warming en de toekomst van onze mooie groene planeet dan moet u misschien niet bij ons zijn. Hoe het ook zit, wij vinden het een positieve gedachte om zo goed mogelijk te zorgen voor mens, omgeving en natuur. Niet omdat het moet, maar omdat het netjes is. Dan hoeven de mensen na ons, de rotzooi niet op te ruimen.
    Glasvezel is de eerste techniek die gemaakt is voor dataverkeer. Je koperdraad was gemaakt voor de telefoon, en de kabel voor televisie. Met een beetje handigheid hebben ze oude technieken geschikt gemaakt voor digitaal dataverkeer. Hartstikke knap natuurlijk.

    Glasvezel is gemaakt voor dataverkeer. Het is zo snel, dat ze nog niet hebben kunnen uitrekenen hoe snel. Het is zo efficiënt, dat het 62% minder energie verbruikt dan internet over uw normale DSL kabel. Als u u bedenkt dat het bedrijf Google alleen al, op elk moment van de dag, 260 miljoen watt energie gebruikt, dan schiet 62% wel lekker op.

    Positieve bedrijfsvoering.

    In ons dagelijkse werk proberen zoveel mogelijk positieve keuzes te maken. En dan bedoelen we niet alleen dat ons datacenter minder CO2 uitstoot heeft en zelfs gecertificeerd is volgens de Carbon Trust standaard. Of dat we op kantoor gerecycled papier gebruiken en netjes ons afval scheiden. Positieve keuzes gaat wat ons betreft meer om de manier waarop je zaken doet.

    Campagnes.

    In de telecom- en televisiewereld wordt veel reclame gemaakt. Billboards, radio- en televisiecampagnes, het houdt niet op. Wij willen onze marketing op een positieve en verantwoorde manier doen. We werken liever met diverse goede doelen als Plan Nederland, Stichting Feedback, het Glazenhuis en Movember. Of met Epke Zonderland en de lokale turn- of voetbalvereniging. Daar heeft iedereen iets aan.

    De winst.

    Fiber Nederland is een commercieel bedrijf. We bieden een dienst waar mensen iets aan hebben, en rekenen voor ons werk een eerlijke prijs. We willen graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen, omdat we vinden dat die niet alleen bij ministers, overheden en grote internationale vergaderingen met presidenten ligt.

Wie zijn wij?

Wij vinden het leuk om menselijk verstand en technologie samen te brengen en zo de toekomst leuker, eenvoudiger en interessanter te maken. Eén van de technologieën die wij omarmen is glasvezel, en dat gaat de wereld wel een beetje veranderen denken wij.

Fiber Nederland is de snelst groeiende, 100% Nederlandse onafhankelijke glasvezelprovider. We zijn geen onderdeel van een grote multinational, hebben geen anonieme buitenlandse investeerders, en doen niets anders dan ons de hele dag druk maken om u de snelste glasvezel voor de beste prijs te leveren.

Ondernemend.

Wij zijn ondernemers, en dus verantwoordelijk voor onze eigen daden en succes. Dagelijks willen wij beter worden in ons werk, dus heeft u een goed idee, of vindt u dat wij ons werk beter kunnen doen – spreek ons er op aan.

Open.

Wij zijn dol op feedback, en zo lang die respectvol is, kunnen wij wel tegen een stootje. Dus kom maar op met de goede ideeën, verbeteringstrajecten en klachten – wij luisteren serieus naar wat u te zeggen heeft.

Onafhankelijk.

Fiber Nederland is een 100% onafhankelijke glasvezelleverancier. Dit geeft ons de ruimte om ons volledig te focussen op het snelste glasvezel tegen de beste prijs.

Respectvol.

Fiber Nederland is een dienstverlener en dus behandelen we iedereen die zaken met ons willen doen – respectvol, persoonlijk en efficiënt – zoals we zelf ook behandeld willen worden.

Verantwoordelijk.

Glasvezel is dé techniek van de toekomst. Het is dan ook in ons eigen belang dat we zorgvuldig met de toekomst omgaan. Lees hier hoe we dat proberen te doen.

Duurzaam ondernemen

Glasvezel brengt mensen bij elkaar, maakt informatie beter toegankelijk en biedt nieuwe mogelijkheden. Dat betekent niet alleen meer plezier doordat je de nieuwe Lady Gaga in een paar tellen naar je vriendinnen kunt sturen, of kunt videobellen met je kleinkinderen in Australië. Het levert interessante kansen op. Denkt u eens in: een boer in Afrika kan straks naar school in Amsterdam, een hartspecialist kan om elf uur een operatie assisteren in Sydney, en een half uur later digitaal in Stadskanaal zijn.

Een Waardevol Product.

Glasvezel zorgt voor beter en sneller contact tussen mensen. En wat is er nu leuker dan dat? Dat je je kleinkinderen in Australië kunt horen én zien over de telefoon? Dat het waardevol kan zijn, noemden we al eerder. Een hartchirurg op afstand, een boer in Afrika, direct contact met de dokter vanuit het verzorgingstehuis, dat levert een verbetering van de kwaliteit van het leven op.
De rek is er ook nog lang niet uit denken wij. Toen Charles Kuen Kao in de jaren zestig de glasvezel-technologie uitvond, had hij nog geen idee wat er allemaal mogelijk zou zijn. Glasvezel is zo snel, dat we nog niet hebben kunnen meten hoe snel, het zou bijna naïef zijn om te denken dat we nu al weten wat je daar allemaal mee kunt.

Voor Iedereen.

Bij Fiber Nederland geloven we erin dat een verbetering van de kwaliteit van het leven voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk zou moeten zijn. Daarom hebben we ons twee dingen voorgenomen:

Iedereen is welkom
Dat klinkt misschien een beetje gemakkelijk, maar probeer maar eens een telefoonabonnement af te sluiten of een vakantie te boeken als je geregistreerd staat bij het Bureau Kredietregistratie.

De laagste prijs
Fiber Nederland is geen liefdadigheidsinstelling. We zijn een commercieel bedrijf, en we geloven in het succes van een model waarbij mensen betalen voor een prestatie die voor hen waardevol is. Maar we rekenen daar een faire prijs voor, eentje die hopelijk voor veel mensen bereikbaar is.

Milieu.

Als u wilt weten hoe het nu precies zit met broeikaseffecten, global warming en de toekomst van onze mooie groene planeet dan moet u misschien niet bij ons zijn. Hoe het ook zit, wij vinden het een positieve gedachte om zo goed mogelijk te zorgen voor mens, omgeving en natuur. Niet omdat het moet, maar omdat het netjes is. Dan hoeven de mensen na ons, de rotzooi niet op te ruimen. Glasvezel is de eerste techniek die gemaakt is voor dataverkeer. Je koperdraad was gemaakt voor de telefoon, en de kabel voor televisie. Met een beetje handigheid hebben ze oude technieken geschikt gemaakt voor digitaal dataverkeer. Hartstikke knap natuurlijk.

Glasvezel is gemaakt voor dataverkeer. Het is zo snel, dat ze nog niet hebben kunnen uitrekenen hoe snel. Het is zo efficiënt, dat het 62% minder energie verbruikt dan internet over uw normale DSL kabel. Als u u bedenkt dat het bedrijf Google alleen al, op elk moment van de dag, 260 miljoen watt energie gebruikt, dan schiet 62% wel lekker op.

Positieve Bedrijfsvoering.

In ons dagelijkse werk proberen zoveel mogelijk positieve keuzes te maken. En dan bedoelen we niet alleen dat ons datacenter minder CO2 uitstoot heeft en zelfs gecertificeerd is volgens de Carbon Trust standaard. Of dat we op kantoor gerecycled papier gebruiken en netjes ons afval scheiden. Positieve keuzes gaat wat ons betreft meer om de manier waarop je zaken doet.

Campagnes.

In de telecom en televisiewereld wordt veel reclame gemaakt. Billboards, radio en televisiecampagnes, het houdt niet op. Wij willen onze marketing op een positieve en verantwoorde manier doen. We werken liever met diverse goede doelen als Plan Nederland, Stichting Feedback, het Glazenhuis en Movember. Of met Epke Zonderland en de lokale turn- of voetbalvereniging. Daar heeft iedereen iets aan.

De Winst.

Fiber Nederland is een commercieel bedrijf. We bieden een dienst waar mensen iets aan hebben, en rekenen voor ons werk een eerlijke prijs. We willen graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen, omdat we vinden dat die niet alleen bij ministers, overheden en grote internationale vergaderingen met presidenten ligt.

Fiber NL in de media.
Fiber NL neemt Stipte over.

18 januari 2016

Fiber Nederland (Fiber NL) – aanbieder van internet, telefonie, televisie en smart home-oplossingen – neemt concurrent Stipte (voorheen Scarlet Nederland) over. Samen met Stipte wil de jonge ‘challenger’ – naar eigen zeggen de snelst groeiende provider van Nederland – de markt blijven uitdagen en klanten blijven verrassen met nieuwe diensten, verbeterde service en scherpe prijzen.

Lees meer
Gratis glasvezel voor het onderwijs.

21 augustus 2015

Fiber Nederland, de volledig onafhankelijke Nederlandse aanbieder van internet, telefonie en televisie via het glasvezelnetwerk, biedt scholen een kosteloze glasvezelverbinding. Scholen krijgen de beschikking over deze gratis glasvezelverbinding als een minimum aantal* ouders of personeelsleden een thuisabonnement afsluit.

Lees meer

Manoch


Graag sta ik mijn klanten zo vriendelijk mogelijk te woord. Ik beantwoord al hun brandende vragen en zorg ervoor dat ze uiteindelijk met een zeer tevreden gevoel hun dag vervolgen.

Maud


Ik ben de sturende kracht achter de mensen die u aan de telefoon krijgt. We zorgen er samen voor dat alles goed verloopt.

Maxime


Ik draai graag aan de knoppen om met u op dezelfde golflengte te komen. Ik streef ernaar om technisch de beste oplossing te bedenken voor uw storing.

Brian Van M


Mijn klanten worden altijd goed geholpen, ook al zijn zij het niet altijd met mij eens.

Annemarie


Welkom bij Fiber! Met veel vreugd zal ik de telefoon voor u aannemen en uw vragen zo juist mogelijk beantwoorden om u verder te helpen.
Tot snel, en tot ziens.

Maikel


Ik geniet van het oplossen van problemen. Belt u boos op? Dan geniet ik als u met een glimlach ophangt.

Dirk


Iedere dag is een verrassing op de afdeling debiteurenbeheer. Als een factuur niet voldaan wordt, dan moeten we daar de reden van achterhalen en zoeken naar een oplossing. En in redelijkheid komen wij hier altijd uit.

Richard


Ik zorg er voor dat onze leveranciers tevreden zijn, zodat wij de mooiste producten aan onze klanten kunnen leveren. Daar profiteren onze klanten van, dat is het leukste van mijn vak als crediteurenbeheerder.

Amanda


Na een harmonieus gesprek, bundel ik uw tevredenheid. Dankzij uw feedback blijven wij altijd in beweging. Uw verbetering brengt ons in balans.

Orcebio


Mijn naam is Orcebio. Ik ben aanspreekpunt voor onze resellers in de markt. Daarnaast geef ik onze nieuwe klanten advies op maat Wanneer u geinteresseerd bent in een van onze diensten sta ik u dus graag te woord!

Eddie


Wij van Fiber laten het ‘glas’ het werk doen en de rest van het werk doen de systemen. Daarbij help ik dan weer!

Gino


Ik druk de hele dag op allerlei knopjes, om voor iedereen de gewenste diensten en producten te leveren. Het is een uitermate fijne doelstelling om iedereen blij te maken. Tevens hou ik erg van hutspot.

Sylvia


Wij leveren een dienst voor een faire prijs. Eentje die hopelijk voor iedereen bereikbaar is. Ik zorg ervoor dat iedereen die bij Fiber NL betrokken is ook zijn of haar deel krijgt. Daarnaast bak ook super lekkere appeltaart. Iedereen blij ;-)

Cengiz


Elke uitdaging nemen wij met een glimlach aan en wij sluiten u zonder problemen aan. Heeft u nog goede ideeën en u denkt dat wij u die diensten kunnen of moeten leveren dan zijn wij één en al oor.

Jeanine


Wat ik het leuke van werken bij fiber vind is het persoonlijke contact met de mensen en ik doe er ook alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Laurents


Met nieuwe marketingcampagnes ga ik op zoek naar nieuwe (sportieve) doelgroepen. In samenwerking met u wil ik graag de juiste producten en diensten voor u scoren. Verliezen is geen optie!.

Amine


Veranderen om te verbeteren is een kwestie van gewoon doen. Daarom ben ik altijd bezig om de klant zijn woord centraal te houden.

Michael


Met sales op het pad met de “minste weerstand” verhoog je de klanttevredenheid en de hitrate. De achterdeur blijft dicht .

Martijn


Als wij weer een mooi aanbod of een scherpe actie voor u hebben dan zorg ik dat dit online bij u voorbij komt. Zo wil ik ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen gebruik gaan maken van onze service en diensten.

Robert


Schakelen, de hele dag door, dan ben ik op m’n best. Ik ben constant op zoek naar nieuwe manieren om onze producten aan te bieden. Daarnaast geef ik graag commerciële trainingen aan onze callcenter-agents waarbij we de behoefte van u als klant voor opstellen.

Jeroen


Ik word blij van blije klanten! Dagelijks ben ik dan ook bezig met het bedenken van leuke pakketten voor de beste prijs. Voor nieuwe én bestaande klanten. Heeft u zelf een leuk idee? Ik hoor het graag! Ik drink mijn koffie zwart ;-)

Lisette


Die Fiber brochure die u in uw handen houdt, heb ik ontworpen. Hoe wij visueel op u overkomen, is mijn pakkie-an. Oh en ik ben dol op raclette.

Jason


Work hard, play hard, dat is hoe ik er in sta. Tijdens de werkdag ben ik druk bezig met de processen en operationele activiteiten binnen Fiber Nederland.

Rik-Jan


We moeten als team goed samenspelen om een top prestatie neer te zetten. Wanneer we dat doen, kunnen we onze klanten een eerlijk en innovatief product bieden tegen een goede prijs.

Daan


Als pioneer van Fiber streef ik elke dag naar om te verrassen met nieuwe innovatieve diensten en technische trucjes. Met mijn team van specialisten vinden we voor elk uitdaging wel een oplossing. Vooral doen waarvan iedereen zegt dat het niet kan, is waarvoor ik elke dag graag in de file sta.

Maurice


Als online marketeer ben ik altijd op zoek naar acquisitie kanalen die rendabel zijn. Uiteraard zoek ik daarbij ook de best mogelijke aanbieding voor u uit. Eerlijk is eerlijk.

Victor


The specialist on convert beautiful and crazy designs into CSS and html code. And also the 0,01% non dutch part of the company, he come from Aragon! (Not the Lord of the Rings name, the region of Spain…)

L’especialista a convertir els dissenys mes bojos en CSS i HTML. A més és el 0,01% no holandès de la companyia, que ve d’Aragó! (No el nom de Senyor dels Anells, la regió d’Espanya …)

El especialista en convertir los diseños mas locos en CSS y HTML. ¡Además es el 0,01% no holandés de la compañía, que viene de Aragón! (No el nombre de Señor de los Anillos, la región de España …)

Frank


Gewoon omdat het kan. Als het niet mogelijk is, maak ik het mogelijk.

Martijn


Ik start de vuurtjes. Ik vind het leuk om steeds nieuwe dingen te bedenken. Ik vraag me de hele dag af; hoe kunnen we u blijven verrassen met nieuwe producten en betere service?

Gaby


Klanten verrassen met innovatieve betaalbare diensten en dat in begrijpelijke taal uitleggen, daar word ik blij van.

Eleni


Greco-venezuelan web developer in a love/hate relationship with PHP. I see life in #ff0066.

Brigitte


Ik bedenk hoe we u een nog betere service kunnen bieden. Niet alleen op de klantenservice, maar ook door het optimaliseren van de interne processen. Happy customers dat is mijn doel!.

Rodney


Of u opbelt voor een simpele of moeilijke vraag, ik los het op. Elke klant is anders maar iedereen hangt met hetzelfde positieve gevoel op.

Martijn


Als productmanager heb ik de leuke taak om de pakketten die wij aanbieden nog beter te maken. Er gaat geen dag voorbij dat ik producten tegen kom waarvan ik denk: Dat zouden onze klanten nou leuk vinden. En als ik dat dan kan regelen, dan ben ik tevreden.

Rutger


Mensen helpen op een correcte manier, that’s me! Sowieso is het klantcontact erg belangrijk en ben ik erg blij dat ik daar aan mag meewerken!

Ray


Het maken van vector Illustraties, foto’s, beeldbewerkingen en allerlei grafische ontwerpen die afgebogen worden voor correcte en snelle conversie naar print en web, zijn voor mij elke dag een uitdaging. Grafische pixelbender van het eerste uur, die graag een hap uit een Apple neemt. ;-).

Derrick


Ik ben de kennisbank van de technische helpdesk.

Ginger


Ik vind het belangrijk dat klanten zich welkom voelen en op de juiste manier geholpen worden.

Mohamed


Iedere klant moet het gevoel krijgen dat hij serieus wordt genomen.

Brian S


Ik haal mijn tevredenheid uit uw tevredenheid. Ik probeer dus altijd de beste oplossing samen met u te vinden.

Marlon


Ik vind het belangrijk om de klanten zo goed mogelijk te helpen, en het geeft mij een kick als de klanten geen problemen meer hebben.

Julian


Ik blus de brandjes. Ik vind het leuk om klanten te helpen waar ik maar kan. “Problemen” zijn uitdagingen die ons in de gelegenheid stellen om kritisch te blijven en onze producten en diensten te verbeteren. Mijn dag is pas geslaagd wanneer ik weer een paar klanten tevreden heb gesteld.

Mitchell


Hoe ingewikkeld uw probleem ook is, wij komen er altijd samen uit. U bent in goede handen. Kom maar op met die vragen!

Damien


Zoals u kunt zien kom ik helemaal tot aan de top van het plafond. Dat is ook waar ik naar streef als ik een probleem oplos: een top oplossing bieden!

©2016 Alle rechten voorbehouden


Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
  • Maak kans op een jaar gratis internet!

  • Vul hieronder uw e-mailadres in en doe mee.

  • Uw informatie is beveiligd.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Advies nodig?

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40. We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Advies nodig?
We helpen u graag.

Toch liever zelf bellen? Bel (020) 760 50 40.
We zitten nu voor u klaar.

Momenteel zijn we gesloten. Laat uw telefoonnummer achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.